Тема уроку: Написання прізвищ прикметникової форми
Мета: пояснити учням правила
написання прізвищ прикметникової форми; формувати вміння застосовувати ці
правила на практиці; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять.
ХІД
УРОКУ
І. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ
1.
Перевірка домашнього завдання.
2.
Словниковий диктант.
Червоногрудий,
сизокрилий, водоплавний, мовно-літературний, народнопоетичний, життєрадісний,
українсько-англійський, п’ятирічний, темно-синій, жовтогарячий, високочолий,
ніжно-голубий, південно-східний, деревообробний, кисломолочний, м’ясо-молочний,
глухонімий.
II.
ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ
III.
МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ
IV.
СПРИЙНЯТТЯ Й ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
1.
Робота з таблицею.
ст.181
2. Робота з
підручником
Вправа 414 (усно)
Вправа 415 (письмово).
3.
Самостійна робота.
Записати
речення, вибираючи з дужок потрібні букви.
(Речення записані на дошці.)
Шевченко
з нетерпінням чекав приїзду Щепк(и,і)на.
М(і,и)чур(і,и)н
сидів задумливий і байдужий до вітань.
Серед співробітників редакції були Щедр(і,и)н,
Сл(є,е)пцов.
V.
ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
- Що означає прикметник?
-На які розріди за значенням поділяється?
-Якими способами творяться?
-Які правила написання прикметниковиі прізвищ ви
запам’ятали?
VI.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підручник, § 36,
вправа 416
(письмово).
Немає коментарів:
Дописати коментар