18.03.17

Тема уроку: Прислівники.правопис вивчених прислівників

Мета: повторити вивчене про прислівник, формувати вміння визначати прислівники в реченнях, доречно й правильно вживати прислівники у мовленні, правильно писати прислівники, однозвучні з іменниками із прийменниками; розвивати логічне мовлення, пам’ять, увагу.

Тип уроку: урок повторення вивченого.

                                                 Хід уроку
 І. Організаційний момент

 ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчання

 ІІІ. Повторення ключових питань
Повторення вивчених правил (самостійні частини мови)
 Робота біля дошки.
 Записати речення. Вказати в них слова протилежного значення (антоніми). Якими частинами мови вони є? Прислівники підкреслити.
 Сова вдень мовчить, а вночі кричить. Хто вчора збрехав, тому завтра не повірять. Високо літає, та низько сідає. З білого легко зробити чорне, але з чорного біле тяжко. Ні назад, ні вперед, лишається посеред. Де м’яко стелять, там твердо спати.
 Бесіда.
 • Яка частина мови називається прислівником? Навести приклади прислівників.
 • На які питання відповідають прислівники?
 • Чи змінюються прислівники?

 ІV. Виконання вправ на повторення
Вправа 60, 61 письмово
 Вибірковий диктант. Виписати прислівники.
 Посієш вчасно, то й вродить рясно. Краще яйце сьогодні, ніж завтра курка. Так холодно, що якби не вмів дрижати, то замерз би. Давно вже ріки догори не плили і калачі на вербах не росли. Як свій пес укусить, то найгірше болить. Швидко їдеш – тихо понесуть. Косо, криво, аби живо.

 V. Підбиття підсумків уроку
 Бесіда.
 • Яка частина мови називається прислівником? Навести приклади прислівників.
 • На які питання відповідають прислівники?
 • Чи змінюються прислівники?

VІ. Оцінювання навчальних досягнень

 VІІ. Домашнє завдання. Вправа 62; повторити правило «Прислівник як частина мови»




Немає коментарів:

Дописати коментар